Tuesday, July 27, 2010

Pengalaman di Pelegong

Ketika saya berada di pelegong,saya berasa bahawa saya tidak akan menyukai tempat itu.Tetapi saya tak tahu kenapa , saya berasa senang di sana. Saya menemui orang-orang yang baik dan berhati mulia. Mereka membawa kita semua ke tempat-tempat yang isimewa.Kita mendapat bermain permainan tradional seperti berjalan bersama tiga orang di dua batang kayu dan menjatuhkan sembilan belas tin dengan sebiji kelapa.Sebelum bermain kita akan bersenam supaya hati kita tidak akan terus berdebar dengan pantas.Setelah penat bermain , kita dapat bermakan nasi dengan lauk yang sungguh enak sehingga saya menambah lagi.Setelah tiga hari berada di Pelegong,kita pun pulang. Saya berasa sungguh berat hati untuk meninggalkan tempat itu tetapi saya harus pulang berjumpa bersama keluaga saya.Saya pun mengucapkan selamat tinggal.

No comments:

Post a Comment